Po-Čt: 9-16  |  Pá: 9-12

Příroda ženám - partner

Klimakterium – přechod

V tomto tématickém vlákně již nemůžete na žádný příspěvek reagovat. Vlákno je uzamčeno a je nastaveno jen pro čtení.

macek

01.10.2012 18:25 (13/33)

bez možnosti reakce či úpravy

0 | 0

Nahoru | Zpět

Je možné,že při začátku menopausy,mohou být citlivá prsa?Přijde mi,že bych měla menstruovat i když jsem skončila,tak mám prsa citlivá,je mi 48let,již jsem se objednala na prsní,Obě bolí stejně,jako před menstrucí.

vegall

26.09.2012 13:21 (12/33)

bez možnosti reakce či úpravy

0 | 0

Nahoru | Zpět

Důležité je v první řadě, že užíváte přírodní preparát a že Vám zabírá! Já jsem to pochopil tak, že jste Elli nasadila hned po Sarapisu. Pakliže tomu tak totiž bylo, tak ten hlavní ústup obtíží byl díky Sarapisu. Po roce samozřejmě Sarapis už nepůsobí. Ale i díky Sarapisu obtíže "jenom" ustoupily... Na trhu je výrobků velké množství a nikdo nemá univerzální prostředek pro všechny ženy. Já Vás rozhodně k ničemu nepřemlouvám, jen jsem ještě poukázal na včelí produkty a fytoestrogeny v Sarapisu Soja. Jinak rozhodně nejsem zklamán, protože jak jsem napsal, hlavní je, že užíváte přírodní preparát bez možných rizik a vedeljších účinků a o to nám v první řadě jde! Mějte se hezky a ať se Vám daří!

_____________________
VEGALL Pharma s.r.o.
http://www.vegallshop.cz

Alli

26.09.2012 12:27 (11/33)

bez možnosti reakce či úpravy

0 | 0

Nahoru | Zpět

vegall: Sarapis zabral v mnohem menší míře než Elli. Nemohu souhlasit s tím, že je mi nyní dobře zejména díky Sarapisu, protože Elli používám už téměř rok, takže vliv Sarapisu už jistě odezněl a je mi, jak už jsem psala, mnohem lépe také po psychické stránce. Bohužel Vás musím zklamat, ale nemám důvod přecházet na jiný produkt, jsem spokojená s Elli.

vegall

20.09.2012 12:58 (10/33)

bez možnosti reakce či úpravy

0 | 0

Nahoru | Zpět

Alii: je dobře, že Vám zabral i Elli Meno osteo. Je evidentní, že Vám zabral ovšem i Sarapis. Nyní užíváte jiný preparát, ale je jasné, že je vám nyní dobře zejména i díky Sarapisu. Celkově se dá říci, že včelí mateří kašičku a pyly rozhodně z dlouhodobějšího hlediska chmelem nenahradíte. Zkoušela jste třeba Sarapis Soja???

_____________________
VEGALL Pharma s.r.o.
http://www.vegallshop.cz

Alii

18.09.2012 17:05 (9/33)

bez možnosti reakce či úpravy

0 | 0

Nahoru | Zpět

Já radji doporučuji elli meno osteo. Zkusila jsem oboje a elli mi pomáhá mnohem víc. Návaly horka a pocení se úplně ztratily, u Sarapisu jen ustoupily. I se celkově po elli cítím líp, jak fyzicky, tak psychicky.

vegall

16.05.2011 09:15 (8/33)

bez možnosti reakce či úpravy

0 | 0

Nahoru | Zpět

Lucka P.: Určitě můžete vyzkoušet Sarapis. V případě objevení se možných návalů horka doporučujeme Sarapis Soja. Jsou to přírodní preparáty, takže bez vedlejších účinků a bez vlivu na váhu uživatelky. Jen nesmíte být alergická na včelí produkty - mateří kašička, pyly. Navrhuji Vám ovšem zavolat na naši bezplatnou linku 800 100 140, kde Vám rádi dáme telefonní kontakt na našeho lékaře.

_____________________
VEGALL Pharma s.r.o.
http://www.vegallshop.cz

Lucka P.

14.05.2011 13:27 (7/33)

bez možnosti reakce či úpravy

0 | 0

Nahoru | Zpět

Dobrý den, ráda bych se zeptala jestli je i pro mě vhodný nějaký přípravek od Vás. Je mi 32 let a jsem v po operaci obou vaječníků- tudíž v umělém přechodu.  Od doktora mám nařízeno, že musím užívat Livial a to prý dlouhodobě-kvůli srdci a kostem. Ale za rok užívání jsem nabrala 15kg a ráda bych zkusila něco "lehčího" a "zdravějšího".

Děkuji Lucie

vegall

04.05.2011 09:18 (6/33)

bez možnosti reakce či úpravy

0 | 0

Nahoru | Zpět

danka: Dobrý den, Sarapis není nutné vysazovat. Neudělala jste nic špatně. Je ale pravda, že se to ale některým ženám při užívání stane. V tomto případě je nejrychlejším řešením krátkodobé navýšení dávkování na 3 kapsle denně. Po dobu 14 dnů si tedy vezměte i jednu kapsli přes navíc přes den. Po těchto 2 týdnech si dávkování snižte zase na dvě denně. Prosím, kdykoli zavolejte na naši bezplatnou linku: 800 100 140!

_____________________
VEGALL Pharma s.r.o.
http://www.vegallshop.cz

danka

02.05.2011 10:50 (5/33)

bez možnosti reakce či úpravy

0 | 0

Nahoru | Zpět

Dobrý den,

je mi 49 let, loni v létě mě začaly trápit návaly horka - třeba i 10x za den, několikrát za noc. Pomohl mi Sarapis téměř hned, po 2 měsících jsem ho vystřídala se Sarapisem Soja a do nedávna jsem byla bez potíží. Posledních 14 dní se však návaly objevily znovu v plné síle, opět několikrát denně i v noci. Neměla jsem Sarapis na nějaký čas vysadit? Nebo mi můžete poradit něco jiného?

Děkuji, D. 

vegall

21.04.2011 10:24 (4/33)

bez možnosti reakce či úpravy

0 | 0

Nahoru | Zpět

Dobrý den, a užíváte nebo jste užívala hormony? Co Vám doporučil Váš gynekolog? Určitě by to chtělo zkusit určitě některý  doplňk stravy. Budete-li chtít, zavolejte na naši bezplatnou linku: 800 100 140.

_____________________
VEGALL Pharma s.r.o.
http://www.vegallshop.cz

ivetka

14.04.2011 16:36 (3/33)

bez možnosti reakce či úpravy

0 | 0

Nahoru | Zpět

xx dne 18.03.2011 20:28 napsal:

xx

prajem krasny den vsem,tuto menu prezivam uz siedmi rok je to naozaj na psichiku som naladova mam ztoho depresie a uz ani neviem co si otom mysliet pripadam si niekedy ako cvok je to normalne ? je mi 44 ale citim sa ako 60-tnicka ......

vegall

21.03.2011 10:20 (2/33)

bez možnosti reakce či úpravy

0 | 0

Nahoru | Zpět

Dobrý den, budete-li chtít, zavolejte na bezplatnou linku: 800 100 140. Zde Vám dáme telefonní kontakt přímo na MUDr. Pavla Turčana. Půl roku užívání HRT je dlouhá doba. Nebo napiště přímo panu doktorovi na e-mail: poradime@volny.cz

bara

18.03.2011 21:02 (1/33)

bez možnosti reakce či úpravy

0 | 0

Nahoru | Zpět

Pi iul roku uz to prozivam ,jsem po operci vajecniku a  delohy uzivam hormonalni leky a zadne zlepseni

Stránky: « 1 2
zobrazeno 21 - 33 z 33 záznamů